One Direction

Blog poświęcony wszystkim ludziom kochającym One Direction ! ♥

wtorek, 20 listopada 2012

Fun Club Nr 12 Grudzień

Siema ! Dzisiaj kupiłam FUN CLUB jak widać, więc postanowiłam się zwami podzielić informacjami / zdjęciami dotyczącymi chłopaków , nwm może już to czytałyście no , ale jak nie to macie okazję zobaczyć.
Og. dzień był taki sobie , z polaka spr. z którego bd 1 , a o gegrze to już nie wspomnę . -.- SZOK. !
Sory za jakość  .  ;p

1) Plakat . W sumie nie jest zły , ale czekam na lepsze.



2) Tego jeszcze nie wiesz !.


* Wśród Czytelniczek Fun Clubu największym powodzeniem cieszy się Harry. Najmniej fanów ma natomiast Liam.

* Zayn kocha tatuaże. Planuje wytatuować sobie całe ramię . Póki co nie ma jednak pomysłu , jaki wzór wybrać.

* Liam ,chce odzyskać od swojej byłej dziewczyny Danielle samochód Audi TT, który dał jej w prezencie...

3) Teścik. ( wiem że nie widać , ale jak bd chciały to napiszę co po kolei jest. Wystarczy napisać w komentarzu)


4) Niall ( No dziewczyny ! Pisać w komentarzach pod czym się podpisujecie. Ja jestem na TAAK!)



5)  Zgadnij , kto to powiedział ! ( Odpowiedzi w komentarzach , a ja dodam poprawne odpowiedzi jutro jakoś pod wieczór)


a) Właśnie wracam od dentysty. Będę nosił aparat na zębach!
b) Wczoraj wywaliłem na podłogę talerz pełen spaghetti. Ech...
c) Jak ja nie cierpię upału !
d) Mam wielkiego farta !
e) Jestem dumny z mojej mamy. Podczas wakacji wdrapała się na szczyt góry Kilimandżaro !

I na koniec ściągnięte od Malikowej :> (  Rozjaśnione , bo na korytarzu ciemność . Hahaha )



http://www.facebook.com/ania.bury.7?ref=tn_tnmn 
                                           https://twitter.com/AnjaHoranxd





6 komentarzy:

  1. Co do 4 to jasne że taaaaaak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj plakat bo mi się nie chce do sklepu iść xd
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją ;) / Sylaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. tęsknię za Liam'em z takimi włosami jak na 2 zdj ! ;( ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisi już na ścianie !
    A u Ciebie gdzie ? ;}

    OdpowiedzUsuń