One Direction

Blog poświęcony wszystkim ludziom kochającym One Direction ! ♥

czwartek, 22 listopada 2012

Aaa jaram się ! ♥

Kurde zapewne jak to DIRECTIONERS WSZYSTKO WIEDZĄCE wiecie,że dziś chłopcy wystąpili na BAMBI i zgarnęli nagrodę !
Ja nie mogę duma mnie rozpiera ! Zaśpiewali Live While We're Young i oczywiście wykonali WIOSEŁKA ♥
Popłakałam się normalnie....Ja wiem,może niektóre z was sobie teraz myślą " Idiotka płakała " ale mnie to nie obchodzi...
Aaa i Najświeższe info potwierdzone prze chłopców ( po usłyszeniu tej informacji nie tylko płakałam ale i tańczyłam z radości ) :
OMFG ♥,♥  ''Trasa koncertowa One Direction Take Me Home jest zaplanowana na 2013r., która składa się z 36 państw:
Czechy, Dania, Francja, Middle wschodni, Grecja, Hong Kong, Węgry, Dubai, Indie, Indonezia, Korea, Malaysia, Filipiny, Portugalia, Singapur, południowa Afryka, Taiwan, Tajlandia, UK, Izrael, Kolumbia, Venezuela, Peru, Equador iiii Polska. Reszta jest nieogłoszona ale co tam ! Ważne,że jest POLSKA !
ONE DIRECTION PODCZAS WYWIADU DLA NASZEGO RADIA, POWIEDZIAŁO, ŻE W 2013r. ZAWITAJĄ U NAS, ALE NIE SĄ PEWNI W KTÓRYM MOMENCIE ROKU !
Ja pierdole radość mnie rozpiera !
Kurdeee....Znowu płaczę !



Nie wiem co mój mąż brał ale i tak jest słodki ♥ :


                                                                                                        Ola.
________________________________________________________________

3 komentarze:

  1. Ja nie mogę AAAaaaaaa !
    One direction 2013 rok kierunek POLSKA !
    Kuuurdee jaram się jak wczorajszym UP All Night'em !
    Dziękuję za INFO ♥
    + Liam dotknął językiem nosa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Polizałabym haha xd

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo... stwierdzam, że razem jedziemy na koncert :-)

    OdpowiedzUsuń