One Direction

Blog poświęcony wszystkim ludziom kochającym One Direction ! ♥

środa, 14 listopada 2012

Q . hahahhaa

Taki tam dzisiaj fazowy polaczek .( niżej tekst dnia) Nie mogłam się opanować. Siedziałam z Malik'ową. Zgubiłam ćwieka od sweterka ;( . Jakiś dzieciak wszedł do kl i zapytał się : Zgubił ktoś ... ( ja miałam nadzieję , że to był własnie on , ale się myliłam) fioletowo jakieś okulary ? hahahah
+ Te śmiechy Malik'owej i Styles'owej jak wracaliśmy xd 


Chłopak powiedział do swojej dziewczyny:
-Kocham Cię Q -rwo
-Ja Ciebie Q też  kocham .

Po co Q znaki interpunkcyjne jak Q można zastąpić je Q którą jest Q ( jakoś tak ) hahahah
musiałam sb , aż zapisać. 

+ taka tam zamazana fota z nudów ... ( Ej Malik'owa ! Wstawiaj swoje ♥ ) ^ ^
+ zaraz dodam jakieś zdj chłopaków ♥ xoxo




6 komentarzy:

  1. A o mnie to już zapomniałaś ;(
    Ta lekcja była nie zapomniana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnego polaka miałyście :D
    Ps. fajny sweter
    KAŚKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba . Fajnie by było jakby więcej było takich. ;p
      +Dziękować ;)

      Usuń
  3. Hahahaha I Love Jabłonka i jej gadka ♥ !
    Ejjj Horanowa ja się nie śmiałam,aż tak mocno! (na lekckji i jak wracałyśmy)
    Jak wracałyśmy to tylko śpiewałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń