One Direction

Blog poświęcony wszystkim ludziom kochającym One Direction ! ♥

poniedziałek, 26 listopada 2012

Imagin Louis


  • Jesteś przyjaciółką One Direction . Zawsze wybieracie się razem na zakupy tak jak i tego nieszczęśliwego dnia .Kiedy przechodziliście ulicą spadł Ci portfel schyliłaś się po niego kiedy zdążyłaś odwrócić już tylko głowę w stronę nadjeżdżającego samochodu. Jechał on z dużą prędkością,więc nie zdołał zahamować. W porę zauważył Cię Louis i zepchnął Cię z zasięgu nadjeżdżającego auta. Na szczęście nic Ci się nie stało ,lecz nie można było tego samego powiedzieć o Louis'ie uznał On ciężkich obrażeń przez co wylądował w szpitalu. Jak najszybciej wybraliście się do niego do szpitala .Liam jako pierwszy zebrał się na odwagę i zapytał lekarza o stan Louis'a. Niestety,nie był on zadowalający nie było wiadomo czy Louis wybudzi się ze śpiączki , a co dopiero przeżyje .Czułaś się winna ciągle płakałaś ale chłopcy Cię pocieszali i nie dali doszczętnie pogrążyć się w smutku. Mijały tygodnie ... po tak długich oczekiwaniach stan Tomilsona się poprawi i wiedzieliśmy że z tego wyjdzie. Byłaś bardzo szczęśliwa. Po licznych badaniach i prze świetleniach Lou w końcu wyszedł ze szpitala. Bardzo chciałaś mu podziękować,lecz nie bardzo wiedziałaś jak wynagrodzić mu te tygodnie cierpienia. W końcu zebrałaś się na odwagę
    -Nie wiem jak Ci mam dziękować .Poświęciłeś się dla mnie ...
    -Nie musisz dziękować już jest po wszystkich,aleeee nie pogardził bym kiedy zgodziłabyś się ze mną umówić.
    -No pewnie,że się z Tobą umówię,bo wiesz ja...-Bałaś się powiedzieć mu co czujesz
    -tak?
    -Ja cię kocha..-Louis nie pozwolił Ci dokończyć gdyż obdarował Twoje usta namiętnym pocałunkiem.
    -Ja też Cię kocham i w ogóle nie żałuję,że rzuciłem się pod ten samochód... dla Ciebie mógłbym rzucić się jeszcze raz.
    Randka była w 100 % udana,a wy spędziliście ze sobą resztę życia sami ...na zawsze zakochani :)
    Aniaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz