One Direction

Blog poświęcony wszystkim ludziom kochającym One Direction ! ♥

sobota, 24 listopada 2012

Liebster Awards

Aaaa zostałam a raczej zostałyśmy razem z Horan'ową nominowane do Liebster Awards!
Kurcze to ogromne zaskoczenie ponieważ dopiero co zaczęłyśmy pisać!
Nominację dostałyśmy od bloga,którego kocham :
http://vashappenincarrot.blogspot.com/
DZIĘKUJEMY !
( Liebster Awards - chodzi o to,że jakiś autor bloga nominuje 11 innych blogó i zadaje każdemu pytania. Dokładnie 11 pytań. I tak w kółko )
No więc pytania,które dostałam ( Horanowa odpowie w następnym poście ) :

1. W jakich okolicznościach chciałabyś spotkać chłopaków z 1D?

2. Miejsce, do które chcesz zwiedzić?

3. Która piosenka chłopców jest twoją ulubioną?

4. Jaki masz kolor oczu?

5. Twój ulubiony sport?

6. Co chcesz dostać pod choinkę?

7. Twój ideał chłopaka?

8. Za co kochasz 1D?

9. Twoja największa zaleta?

10. Twoja największa wada?

11. Twoje ulubione jedzenie?

Moje odpowiedzi :

1. Sądzę,że najlepiej byłoby ich spotkać kompletnie na spontana. Nie mam wyznaczonej sytuacji,dnia i godziny.
2. Chciałabym zwiedzić Francję i Wielka Brytanię. Zachaczyłabym jeszcze bardzo chętnie o Brazylię :D
3. Szczerze ciężko jest mi to okreżlić ponieważ w każdej piosence znajdę coś magicznego. Coś chwytającego za serducho. Zawsze jakiś drobny kawałek piosenki we mnie zostanie i współgra z moim sercem znakomity duet!
4. Niebieski aczkolwiek niektóre osoby twierdzą,że zielony ^^.
5. Piłka Nożna i Koszykówka... Napisałabym spanie ale to nie sport !
6. Zayna Malika ♥ Ewentualnie całe One Direction.
A tak na poważnie to nie wiem. Myślę,że każdy prezent by coś dla mnie znaczył. Nawet gdyby była to kartka z jakimś lipnym napisem.
7. Hmm...Nie mam ideału. Wiem,że musi być lojalny,szczery,opiekuńczy i kochany.
8 One Direction kocham przede wszystkim za to ile zmian wprowadzili w moje życie. Teraz jak siedzę i myślę co by było gdybym ich nie poznała mówię,że byłabym niekim. Kocham ich za to,że pokazali mi na czym polega prawdziwa przyjaźń.
Kocham ich za to,że są takimi swirami ♥
Kocham bo to One Direction.
To tych pięciu niesamowicie utalentowanych chłopców.
9. Hmmm...Ciężko jest powiedzieć. Myślę,że szczerość aczkolwiek w pewnym sensie to wada bo jestem szczera do bólu,że aż przezroczysta. Jestem straszliwie pomocna i pragnę rozwiązać każdy problem.
10. Jestem...Agresywna i bezczelna. Nie umiem ugryść się w język! Mówię co myślę.
11. Kurczak.

Nominowane blogi przeze mnie :
(nie mogę nominować bloga Justyny bo to ona nominowała mnie)więc :
1. http://justhazzascat.blogspot.com/
2.http://agatha1d.blogspot.com/
3. http://secretlifevictorie.blogspot.com/
4. http://i-remember-yoou.blogspot.com/
5. http://caroline1d.blogspot.com/

Przepraszam,że nie ma 11 ale po prostu więcej nie czytam :P.
Oto moje pytania :
1. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
2. Za co lubisz 1D ?
3. Twój ulubieniec z One Direction ?
4. Jaki kolor najbardziej lubisz?
5. Jaki masz znak zodiaku?
6. Ulubiona pora roku?
7. Co cenisz sobie w przyjaźni?
8. Kogo oprócz One Direction jeszcze słuchasz?

9. Co denerwuje cie w ludzich?
10. Co wyróżnia One DIrection spośród innych zespołów?
11. Co lubisz najbardziej pić ?

                                                                 Ola.
                  __________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz