One Direction

Blog poświęcony wszystkim ludziom kochającym One Direction ! ♥

wtorek, 20 listopada 2012

Fotki Zayna :D


HEJKA ^^
Dziś fotki mojego seksownego mężulka ♥ : *
A tak a propos. Po pierwsze nie wiem czy wiecie ale Dan ( gitarzysta 1D ) ma dziś urodzinki !
Nooo Dan najlepszego!
Po drugie chłopcy wczoraj wystąpili na Royal Variety między innymi przed Elżbietą II (Królowa Anglii) i resztą rodziny królewskiej! :D
Nooo chłopcy ! Szacuneczek :* ♥
Po trzecie o tatuażu Liam'a pewnie już wiecie :D
Cztery strzałeczki  (cztery groty strzał na przedramieniu) prawdopodobnie oznaczają Zayn'a, Harry'ego, Niall'a i Louis'a.
OMG ! Jakie to słodkie !
Ich przyjaźń jest wieczna ! ♥




OMG MALIK JAKI TY SEKSOWNY :*
Po czwarte ostatnio dużo się mówi o przyjaciółce Niall'a, Amy. Podobno to tylko przyjaźń. ALE CHOLERA ICH TAM WIE! Może Amy zawita do rodziny Directioners na stałe, wydaje się naprawdę miła a Niall jest przy niej szczęśliwy.
Ooo a tutaj macie link na dziki taniec Harry'rgo,Liam'a i Louis'a !
https://www.youtube.com/watch?v=p8vZAsQTSIY&feature=plcp
Niall to PRAWDOPODOBNIE nagrywał więc nie tańczy :D
A Zayn ( czyt. Mój mąż :P ) a on...Słychać jak drze swojego słodkiego papsonka ♥

+ Aaa tutaj taki bonusik ode mnie ♥
No taak nudziło mi się na Niemcu więc sobie uwieczniłam takie coś !
A fotka robiona w powrotnej drodze do domciu ♥

                                                                                                                       Ola.
_____________________________________________________________________


A tak a propos dziękujeMY za wszystkie komentarze ♥
To naprawdę motywuje do dalszego prowadzenia tego bloga :**
DZIĘKIII JEDNOKIERUNKOWCE ♥

5 komentarzy:

  1. OMG ten twój mąż jest naprawdę VERY SEXY :* ♥
    Pluuusss dodajcie imagina :**

    CarolineDIRECCTIONERS>

    OdpowiedzUsuń
  2. 3-ecia fota ! < 3
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Oliwia dobrze gada ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak trzecia i ostatnia !
    Kurwa dochodzę ♥
    MarTUŚKA .
    + sorka,że anonimek ale nie mam konta Google :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, te oczęta ! <3



    U mnie juz kolejna notka o 1D . :)
    Zapraszam .:)
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    xx

    OdpowiedzUsuń