One Direction

Blog poświęcony wszystkim ludziom kochającym One Direction ! ♥

środa, 21 listopada 2012

Aa UP ALL NIGHT !

OMG i pomyśleć,że to już rok odkąd jest Up All Night !
Jeszcze pamiętam jak jarałam się nią i darłam mordę na wszystkich,którzy mówili,że płyta jest badziewna ! ♥
Chciałabym podziękować tym wspaniałym chłopcom za wszystko !
Nie tylko za to,że zmienili moje żyie i zrobili ze mnie kompletnie inną osobę ale również za to,
że SĄ i na zawsze BĘDĄ !

OGŁASZAM,ŻE DZIŚ I ZAPEWNE ZNAJAC WSZYSTKIE DIRECTIONERS JUTRO BĘDZIE JARANIE SIĘ UP ALL NIGHT I PRZYPOMINANIE SOBIE STARYCH CZASÓW ! NAWET TYCH Z X FACTOR'A !

A propo X Factor'a PAMIĘTACIE :



DZIĘKUJĘ WAM CHŁOPCY ZA WSZYSTKIE NIEPRZESPANE PRZEZ WAS NOCE Z POWODU PŁACZU,ŻE NIE MOGĘ BYĆ WASZĄ ŻONĄ xD ♥
                                                                                                                            Ola
__________________________________________________________________________

2 komentarze:

  1. Ja nie mogę NIALL ♥

    Kurdee to tak szybko zleciaało :D
    Oliwka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne chwile :)

    OdpowiedzUsuń