One Direction

Blog poświęcony wszystkim ludziom kochającym One Direction ! ♥

piątek, 16 listopada 2012

Fotki :D







Witam ^^
Jak wam dziś minął dzień ? ;>
Ja się przyznam,że mi nie za dobrze...
Wykonywałam manewr Josh'a i z nerwów moja dola warga doznała uszkodzenia ; /.
I krewcia mi leciała xD
Czasem jak wchodzę na bloga to widzę...że chyba nie lubicie zostawiać komentarzy ^^.
No ok rozumiem ale jeden chociaż by się przydał. To bardzo motywuje ;P
W poniedziałek dodam imagina...Nie wiem z kim...Z którym z chłopców chcecie imagin,hmm?

10 komentarzy:

  1. Ooo przygrazyasz wargę? ZAYN też! ;P
    Wee dodaj imaginna z Louisem,no wiesz moim bratem ^^.
    Ogólnie wstawiacie fajne fotki ;D

    Emilia.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahahahahahahaha jakie dzióbki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam to xd
    DOROTA ! nie te drzwi ;p.
    ahahahah

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo przepraszam zapomiałam dodać w notce a nie chce mi się poprawiać xD

    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/4645947/Vote-for-the-Sexiest-Man-Alive-2012.html

    Wejdź na ten link i zagłosuj,na któregoś z chłopców !

    PS. Emilia to wcale nie jest fajne jak się przygryza wargę... JESTEM UZALEZNIONA xD ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAA super fotki , kocham dziewczyno dobrze że jest taka stronka . Zapraszam do mnie i liczę na komentarz
    http://lolaa1881.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam przeczytałam i komenta dodałam ♥
      Od dziś wielbię to w jaki sposób piszesz ;*

      Usuń
  6. Proooszę dodaj z Zaynem ♥
    We wtorek mam urodzinki to zrób mi taki prezencik ;*

    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze dodam z Zaynem w ramach prezentu urodzinowego ode mnie i Horanowej ^^.

    Emilio z Louisem dodam następnym razem,ze względu na okoliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to ja mg wstawić z Lou , ale dopiero 26 ;3
    19 bd prezencik dla Karolci ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah słodziaki nasze ! ;*
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń