One Direction

Blog poświęcony wszystkim ludziom kochającym One Direction ! ♥

niedziela, 18 listopada 2012

Fotki + Infoo ♥

Siemanko :D
No więc troszkę za późno ale co tam : Lou i El  NAJLEPSZEGO ♥♥
Tutaj macie link na wywiady z chłopcami :
http://ukradioplayer.thehitsradio.com/console/LOU JUŻ LECI ♥
A tutaj pokolei,o których godzinach będą mówić chłopcy w The Hits Radio :
-11.30 - 12.00 - Louis.
- 12.00 - 12 30 - Zayn.
- 12.30 - 13.00 - Niall.
- 13.00 - 13.30 - Liam.
- 13.30 - 14.00 - Harry.
A teraz fotki pana Tomlinsona :

                                                 


+ Podobno dziś są urodzinki mamy Josh'a ! https://twitter.com/DevineLin
  No najlepszego !

5 komentarzy:

  1. Lou mam taką samą szuszarkę ♥ xD
    Ooo słucham właśnie THR :D
    Nic nie rozumiem ale co tam.
    Ola Galik jakbyś mogła poszukać przetłumaczenia na PL. Byłabym wdzięczna.

    PL.Directioner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahah też mam taką suszarkę ;3

      Usuń
    2. No więc postaram się znaleść tłumaczenie itp. do tych wywiadów i jak coś to umieszczę tutaj :D

      Usuń
  2. A ja tylko słyszałam Harry'ego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taką suszarkę hahahahahahaha XD
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń